vrijdag 29 september 2017

♡ The World Poster & Give-Away,..


Een poosje geleden kreeg ik een heel leuke vraag in mijn mailbox, namelijk of ik interesse had in een samenwerking met wereldkaarten.nl. Nadat ik een kijkje genomen had op de site van wereldkaarten.nl wist ik of ik wel of niet mee zou doen, hihi, ik houd je in spanning, maar zoals je aan de titel van dit blogbericht al kunt zien/lezen ben ik de samenwerking aangegaan.  Ik kreeg een waardebon toegestuurd van 50,- die ik mocht gebruiken in de webshop van wereldkaarten.nl. Ik had al even gespiekt en ik had ook al een favoriet gezien. Een wereldkaart met geometrische vormen in de kleuren wit en zwart, heel basic en dat past geweldig bij mij (ons) en onze nieuwe slaapkamer. Graag wilde ik nog wat aan de wand boven ons bed en daar had ik dan ook gelijk de wereldkaart/poster in gedachten. De wereldposter is 80x60cm en kost 24,95, daardoor had ik nog 24,95 over en weetje wat mij nou zo leuk lijkt, om jou te verwennen! Vind je deze wereldkaart/poster ook zo tof en weet jij al een plekje waar dit exemplaar (of een ander, je mag zelf kiezen) wilt laten pronken, scroll dan snel verder, onderaan dit blogbericht laat ik je weten hoe je mee kunt doen. En nee, scroll niet gelijk verder, lees en bekijk eerst nog even wat ik je verder te vertellen heb, okee?! ;)



Voor deze `shoot` heb ik wel het één en ander veranderd in Herfst-sferen. Een nieuwe kussen-hoes in het donkerblauw met een klein lief wit stipje, een donkerblauw vloerkleedje en kreeg de wereldkaart/poster een nieuwe tekst. Ik had bij mijn nachtkastje/tafeltje de tekst; `ik lief jou`, super cutiee, maar deze tekst staat net even wat leuker bij de wereldkaart/poster. Ook de nachtkastjes/tafeltjes moesten eraan geloven, even een andere styling wat plantjes vanuit de woonkamer, de kaarsenstandaard maakte Broertjelief toen hij nog op school zat en iets met hout moest doen, hij kwam vaak met super mooie items thuis, speciaal voor zijn zus, hoe lief?!
De kaarsenstandaard kreeg ik in de kleur wit, tja, Broertjelief kent zijn zus opperbest, alles moet wit, hihi..rondom de feestdagen heb ik de kaarsenstandaard in een dolle bui zilver gespoten, iell..ja echt, daarna ook niet meer gebruikt, want het was echt niet mijn ding. Totdat ik de kaarsenstandaard weer in gedachten kreeg, nu moest ze grijs, en hup, weer een likje verf erover en kijk eens hoe leuk!


Vorige week vrijdag was het officieel HERFST en je begrijpt vast wel dat ik dit ook in huis wilde brengen, dus..je raad het maybe al, de slaapkamer moest weer opnieuw gestyled worden in warme herfst-tinten. Ik gebruikte hiervoor de kleur donkerblauw, nog niet eerder in huis gebruikt, maar ozo mooi! Ik werd hierdoor geïnspireerd door het Magazine Ariadne atHome waar ik een abbo op heb. Daarin stond een plaatje die ik maar niet uit mijn gedachten kon halen, heb je ook de Ariadne atHome, neem dan vooral even een kijkje, de warme kleuren brengen je huis gelijk in de Herfst-sferen! Een kaarsje branden mag elke dag, zoals Zuss dat zo mooi verwoord en dat doen we dan ook. In de Magazine`s van Zuss staan van die prachtige quotes en deze gebruik ik o.a. om ons interieur mee te stylen, waar Magazines al niet goed voor zijn. Heb je ook een abbo op een Magazine
De quote heb ik naast de wereldkaart/poster gehangen met washing tape. De wereldkaart/poster lijkt ook wel een kleurplaat, wie weet dat ik het stukje van Nederland nog eens een kleurtje ga geven, het mooiste zou zijn als je dan steeds weer van kleur kan wisselen, maar daar ga ik nog eens na kijken. Zoals nu zou donkerblauw heel tof staan!

De wereldkaart/poster is met passie en vakmanschap gemaakt en er is gebruik gemaakt van professioneel fotopapier. De wereldkaart/poster kan in een lijst of net als wat ik gedaan heb zo aan de muur geplakt worden met washing tape. De opdruk is zeer helder, wel echt een aanrader doordat het papier is de wereldkaart/poster heel voorzichtig te gebruiken, er zit snel een vouw/knik in en dat is jammer. De bezorging van de wereldkaart/poster vind ik heel netjes en snel. De wereldkaart/poster zit opgerold in een stevige langwerpige doos. Ik ben heel tevreden over de service en daarom vind ik het super leuk dat ik nog iemand, naast mij, blij mag maken met een toffe wereldkaart/poster van 80x60cm t.w.v. 24,95. Wil je deze toffe wereldkaart/poster of een andere winnen, lees dan hieronder wat je hiervoor mag doen en doe fijn mee!

WINNEN? Dit mag je doen:
-Volg Vestywo op Facebook en/of Instagram.
-Laat een reactie achter op dit blogbericht dat je mee wilt doen (en als je al een leuk plekje weet, laat het me gerust weten. Ook mag je meedoen via Facebook en/of Instagram door een reactie achter te laten bij desbetreffende link/feed).
-Niet verplicht, maar mag wel, deel de link via Facebook en/of Instagram voor meer kans!
De winnaar wordt bekend gemaakt op dit weblog op DV vrijdag, 6 oktober as. Je hebt daarna nog een maand de tijd om een mooie Wereldkaart/poster uit te zoeken. Klik HIER! om alvast een kijkje te nemen welke jou voorkeur heeft. Ik ben benieuwd en zie uit naar jou reactie!

*Winnaar is bekend, Give-Away-actie gesloten!*

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

www.wereldkaarten.nl

Dit blogbericht is gesponsord door Wereldkaarten!

4 opmerkingen:

  1. wat lief van je om dit weg te geven!
    heb ff gekeken op de site wauw daar zitten hele mooie bij,
    ik houd meer van die warme tinten zoals de vitage of de doosnede perkamentoster...
    Straks voor ons nieuwe huis.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De slaapkamer ziet er mooi uit! Ik hou van blauw, maar het gekke is dat ik in huis bijna geen blauw heb (wel bijna al mijn kleding is blauw).
    Ik heb een paar dagen getwijfeld of ik mee zou doen aan je giveaway. Ik weet namelijk nog nog niet waar ik zo’n plaat op wil hangen. Maar ik vind ze wel heel mooi! En mijn man zelfs ook... Dus ik doe toch mee. Misschien mag ik dan wel twee kleine, waar makkelijker een plek voor te vinden is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je mee doet, Hilde! Inderdaad kun je ook kiezen voor 2 kleine als je wint!
      Over de kleur gesproken, ik vond het al een poosje heel tof om ze te gebruiken in ons interieur omdat ik, net als jij dan, veel donkerblauw draag en tot nu toe vind ik het nog steeds heel verwarmend om op onze slaapkamer te komen. Het hoeft niet veel te zijn, al zet je 2 donkerblauwe kaarsen neer, snap je..:)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!