vrijdag 11 november 2016

♥ Riviera Maison: Villa Perosa,..


Heerlijk, wat gaan we een fijne tijd in, de dagen worden langer en het is zo koud!
Binnen maken we het extra gezellig door de kaarsjes aan te steken en nog een blokje hout op het haardvuur te gooien.
Ook bij Riviera Maison maken ze het extra gezellig rondom de feestdagen, sfeervol en heel inspirerend mag ik jou de Winter Collection laten zien in beeldmateriaal die ik geshoot heb in de Showroom van Riviera Maison in Amsterdam.

Deze keer laat ik je de nieuwe Collection, met als thema; `Villa Perosa`, net iets anders zien, ik laat je drie ideeën voor een sfeervolle tafelstyling zien die je eventueel kan gebruiken voor het aankomend Kerstdiner of voor een gezellig samen-zijn (dit idee is zelf bedacht en niet voor-opgezet door Riviera Maison).
Bij elk idee heb ik een thema bijgevoegd en dit zijn de thema`s;
Chique & Strak
Landelijk & Romantisch
Glitter & Glamour
Weet jij al welke jou favoriet is, wie weet kies je deze keer toch voor een ander thema.

Klik op `Deze blogpost gaat hier verder (klik)` linksonder in beeld om verder te lezen.



Beleef met deze Winter Collection het chique gevoel door de prachtige kleuren en materialen.
Staalgroen valt het meeste op, naast mooi, grof geweven linnen en fluweel.
Een stukje brocante als zilverglas mag niet ontbreken in deze Winter Collection.

De eerste tafelsetting die ik je laat zien heeft als thema; Chique & Strak.
Ik koos voor dit thema door de strakke afwerking van materialen, veel zilver en glas en weinig tierelantijntjes.
De tafelsettings bij Riviera Maison zijn voor mij echt een inspiratiebron, zo mooi opgemaakt en gestyled, steeds weer nieuwe ideeën komen er naar boven als ik dit zie.
Zoals hieronder te zien hoe leuk en eenvoudig, want het heeft immers het thema `Chique & Strak`
een rond bronzen bord met een wit bordje in een blad motief erop, afgewerkt met een wit servet, zilveren servethoudertje en een takje groen.
Hier kun je echt zeggen; `Less is more`.

♥ 

De volgende tafelsetting die ik je laat zien heeft het thema `Landelijk Romantische`gekregen.
Door het gebruik van warme materialen, zoals rattan, dennenappels, verschillende soorten hout en zijde krijg ik echt zin om hier aan deze gedekte tafel te gaan zitten voor een heerlijk dinner.
Een tikkeltje Romantische ben ik wel, en ook dat vind ik terug komen in deze tafelsetting door het gebruik van de hoge kaarsenstandaards met prachtige mosgroene kaarsen erop en door de satijnen servetten, zo mooi!
 Bij deze gelegenheid zou ik het liefst een crème-kleurige tule rok aan doen met een prachtige wit kante blouse, hoge hakken en je haar losjes over je schouder, gelijk een tip!
En vind je het leuk om er een leuke ketting bij om te doen die je zelf gemaakt hebt? Klik dan HIER! om naar de blog `Wolkjesketting` te gaan, super romantische en een tikkeltje landelijk!

♥ 

De volgende tafelsetting kreeg het thema; `Glitter & Glamour` door het gebruik van glittertjes en flonkertjes die je vooral naar voren ziet komen op de tafel.
Je zou deze tafelsetting ook in een landelijk interieur kunnen plaatsen, helemaal als je van glitters houd, de glittertjes zie je vooral terug komen in de vul-bare sterren die hier en daar op de tafel zijn neergelegd, naast de twee grote standaards vol met waxinelichthoudertjes ligt er op de borden ook een klein glazen boxje waarin glamour-items zijn ingedaan.
Dit vind ik overigens wel een heel leuk kerst-cadeautje, je kunt in dit glazen-boxje verschillende items in kwijt, shop het boxje HIER!

♥ 

Ik ben heel benieuwd of de door jou gekozen thema nog bij je past nu je de foto`s gezien hebt.
Dit zegt niks over de werkelijke thema`s, wie weet zie jij hierin weer wat anders en vergeet vooral niet, dat je de verschillende items heel mooi bij elkaar kunt stylen zodat het echt jou thema wordt.

Persoonlijk ben ik weg van het thema `Landelijk & Romantische`, ik ben weg van wit hout en teakhout in één verwerkt. daarnaast vind ik de accossaires waar teksten op staan ook geweldig.

Naast dat ik je drie verschillende thema`s heb laten zien voor een tafelsetting heb ik ook nog twee woonkamer die prachtig gestyled zijn door het Riviera Maison Team.
Zou kun je de woonkamer in dezelfde stijl stylen als de gedekte tafel waaraan de gasten zitten.

De eerste style past zowel bij de Glitter & Glamour- als bij de Chique & Strak tafelsetting.

♥ 

De stijl voor de woonkamer hieronder staat weer heel mooi bij het thema; `Landelijke & Romantische`.
De warme groene tinten zie je hier terug komen in de kussens.
De hertengeweien aan de muur ter decoratie en een prachtige grote vaas met één groene tak met wat sneeuw op tafel, ook wel strak, maar door het gebruik van bont, breisel en hout maakt het tot een warm geheel, hier zou ik zo kunnen neerstrijken en jij, welke style spreekt jou het meeste aan?

Krijg je gelijk zin om te gaan shoppen online, klik dan HIER! voor de nieuwe Winter Collection en ben je net als ik `in love` van rattan, klik dan HIER! om je hartje op-te-halen!

♥ 

Een lange blogpost vandaag en ik kan je vertellen dat dit het voor 2017 qua nieuwe Collection is, voor volgend jaar 2017 staan er alweer heel wat nieuwe blogposten te wachten om gepubliceerd te worden, ze zijn zo geweldig!

Volgende week hoop ik een dagje naar Arnhem te gaan om de nieuwe Store van Riviera Maison te bewonderen en te gaan lunchen in het RM Cafe.
Hierover later meer in een blogpost!

Ik wens je een fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

4 opmerkingen:

  1. De nieuwe RM Store is absoluut de moeite waard. Hoewel ik geen grote RM fan meer ben, is de winkel prachtig en heel ruim. Veel plezier.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te horen, Ingrid! Ik ga ervan uit dat je al geweest bent, super leuk! Ik ben heel benieuwd en heb er zin in! :) Bedankt voor je reactie en een fijne dag!

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijke sfeer is er weer neergezet!
    Prachtige collectie is het weer geworden.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!