vrijdag 9 september 2016

♥ Crochet Summer Scarf,..


En weer mogen we genieten van prachtige zomerse dagen, heerlijk!
Ik geniet er echt van, helemaal omdat ik nu wat dagen vrij ben geweest, maandag weer aan `t werk, vol frisse zin en goede moed!

In de afgelopen dagen maakte ik een shoot buiten met de oude bakkersfiets in de vroege morgen.
De sjaal die ik je laat zien in deze blogpost heb ik al een heel poosje geleden gemhaakt, maar tot nu toe niet eerder laten zien.
Het patroon kwam voorbij in de uitzending van Koffie&Wol, wat een super leuk programma is dat he?! Ken je het niet? Dan is het zeker de moeite waard om ze terug te kijken.
Op mijn Youtube-kanaal heb ik ze allemaal voor je bij elkaar geplaatst, zodat je achter elkaar door kan kijken, wedden dat je gelijk aan de haak wilt. ;) klik HIER!
Sommige plaatsen een reactie onderaan de blogposten met de reactie dat ze geen geduld hebben om te haken of het echt niet kunnen, zelf heb ik ook echt geen geduld en dacht ik ook dat ik het niet kon.
Ik heb op `n dag Youtube aan gezet, ben ervoor gaan zitten met garen en een haaknaald en proberen, proberen, proberen, okay, mijn eerste project was ook gelijk een groots project, maar toch ook is dit project geslaagd en heel goed gelukt en dat voor de eerste keer!
Wil je mijn eerste projectje terug zien? Klik dan HIER!
Ik wil je echt zeggen, ga lekker aan de slag en probeer het, je kunt daarna altijd nog zeggen dat het je niet ligt, maar het is zo het proberen waard! :)

♥ 

Prachtige bakkersfiets he, zo mooi verroest en verouderd door het weer!
De sjaal kreeg de naam `Zomerse Luchtige Sjaal`, daarom alleen al wilde ik deze blogpost deze week posten, want wie zegt dat het volgende week nog zulk mooi weer is?!
Het `luchtige` van mijn sjaal heb ik weggelaten, vanwege het feit dat mijn sjaal best zwaar is.
Ik kwam daar pas achter toen ik de sjaal om deed om te proberen en te showen.
Ik heb de sjaal met katoen gehaakt en ik denk een te kleine haaknaald gebruikt, voor de herfst/winter is het helemaal geen probleem, maar voor nu is ze echt te warm/zwaar.

De sjaal is verschillend te dragen, op de enen foto heb ik de sjaal losjes om mijn schouders hangen (dit zou wel nu kunnen met de wat koudere avonden), of laten hangen om mijn nek en of omslaan, je kunt er alle kanten mee op, vooral ook omdat ze zo lekker lang is.
Onderaan de sjaal bevestigde ik een leren label van Mez11 vast met mijn logo in het cognac.
Ik ben dol op cognac en ben daarom ook heel blij met deze leren labels. :)

♥ 

Het patroon is simpel, je haakt heel veel stokjes en zo nu en dan verander je van kleur.
Voor dit project heb ik 3 verschillende kleuren gebruikt, namelijk Ciel (0003), Naval (0051) en Porcelaine (0013) de kleuren zijn allemaal van Phildar.
De sjaal lijkt op de versie die ik onlangs haakte voor naar de haakparty van Saskia Laan.
Wil je deze sjaal terug zien? Klik dan HIER of wil je het patroontje? Klik dan HIER!
De sjaal haakte ik in mijn favoriete kleuren blauw, ik ben echt een blauw-mens, het liefste draag ik kleding waar iets van blauw in zit, zwart vind ik ook mooi, maar niet te veel/vaak.
Uiteraard blijft roze mijn lievelingskleur, maar in kleding vind ik dat soms zo opvallend (voor mij dan..;) hihi..)

Oja, zie je mijn kapsel, naar een aantal maanden kan ik mijn haar weer opsteken met een knip, hiervoor was het te kort en kon ik alleen een knotje (wat ik ook erg praktisch vind, zeker met de warmte), maar variatie vind ik ook erg leuk. 
Lekker frutselsen met je haar, vind je dat ook leuk om te doen? Kijk dan eens op mijn Youtube-kanaal bij mijn kanaal, ik volg (geloof ik) 3 meiden die heel mooi en met simpele handelingen je haar heel mooi kunt maken, echt een aanrader om te bekijken en lekker aan de slag te gaan natuurlijk!


Ik wordt vrolijk van deze foto`s, gewoon bij ons in de achtertuin, heerlijk!

Met deze vrije dagen kom ik ook toe om al mijn WIP`s (Work In Progress) af te maken, dit vind ik echt super heerlijk, op naar nieuwe projecten en opdrachten, want ik kan niet zeggen dat ik stil gezeten heb de afgelopen weken na onze vakantie.
Voor onze vakantie heb ik super gave opdracht ingeleverd en daar mag ik je verder nog niks over vertellen, maar ik ben daar best trots op, hihi..meer hierover op 15 oktober! :)
Ook heb ik weer een trouwkaart mogen ontwerpen, op de dag van de bruiloft zal ik deze online plaatsen, zodat je mee kan bewonderen en wellicht zelf een ontworpen, exclusieve kaart wil laten ontwerpen bij mij! :)

Ennuh..gisteren ben ik op de fiets naar mijn zus geweest, als je mij volgt via Instagram dan heb je de foto`s voorbij zien komen, een fietstocht van 30km heen en 30 km terug, je begrijpt vast wel dat ik vandaag dan even uit-puff en het lekker rustig aan doe. ;)

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties die ik steeds weer krijg, ik hoor heel veel om mij heen dat andere stoppen met bloggen of erover nadenken om te stoppen met bloggen.
Ik zie dat echt niet zitten om te stoppen, bloggen is voor mij echt mijn kindje en ik vind het heerlijk om te doen en jou te mogen inspireren om ook lekker aan de slag te gaan! :)
(een antwoord voor diegene die met deze vragen lopen of dit gevraagd hebben!)

Vind je het leuk om deze `Summer Scarf` ook te mhaken? Klik dan HIER!

Ik wens je een fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

8 opmerkingen:

  1. Hoewel ik het super knap vind wat je allemaal maakt, begin ik er toch niet aan hoor hihi...die creatieve kant is gewoon niet zo mijn ding. Blijf vooral lekker bloggen, ik wil het ook niet opgeven hoor. Ik blog momenteel weinig maar vind het desondanks toch nog steeds leuk om te doen.

    Ik wens je een heel fijn weekend...het mooie weer blijft voorlopig nog wel even. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi..niks verplicht hoor, Ingrid! Fijn om te horen dat je het bloggen ook nog erg leuk vind om te doen. Vanmorgen keek ik even voor `t weer en ik zag dat we nog heerlijke dagen gaan krijgen idd. Super! :)
      Bedankt voor je reactie en een fijne middag!

      Verwijderen
  2. Super gaaf geworden! Heerlijk zo'n sjaal en hij kan qua kleur ook heel goed voor de herfst/winter. Ik vind je foto's ook zo leuk bij de oude fiets, leuk dat jullie dat gewoon in de achtertuin hebben. En lekker blijven bloggen hoor, vind je blogjes altijd erg inspirerend! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lieve woorden, dankjewel, Annabel! Alleen daarom al blijf ik bloggen, steeds weer lieve berichtjes en reacties, super leuk! :) `n Heerlijke achtertuin hebben wij, wel groot, maar zeker met dit weer fantastische, genieten! Bedankt voor je reactie en een fijne middag nog.

      Verwijderen
  3. je hebt weer een mooie blog gemaakt met veel ideetjes!
    ha, ha ,las ik allemaal op die filmpjes klik komt er niks crea meer uit mijn handen (grapje)
    Mooi foto's!
    groetjes en geniet nog van het mooie weer Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie sjaal, ik zag je foto ook al via ig verschijnen! Je gebruikte vooral een mooie kleurencombinatie, die ik heel graag zie.
    Mooi,
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!