vrijdag 2 mei 2014

♥ Give-Away,..


En..er is alweer (bijna) een jaar omgevlogen, wat gaat de tijd toch hard.
Vestywo bestaat zaterdag, 10 mei as. 3 jaar.

Dit willen we niet ongezien voorbij laten gaan.
Aangezien we volgende week een heel drukke week hebben, hebben we besloten om deze week de Give-Away al in te laten gaan en op zaterdag, 10 mei as. de uitslag bekend te maken.
Helemaal leuk natuurlijk om op de feestelijke dag zelf, iemand heel blij te maken!

Wat kan je winnen en hoe doe je mee?


Wat kan je winnen?
♥ Het magazine van W.onen L.andelijke S.tijl (ik ben zelf helemaal weg van dit magazine en vind hier vooral veel inspiratie in)
♥ Een zelfgemaakte cadeau-zakje (voor een bijvoorbeeld een klein cadeautje, dit omdat ik graag iets van mezelf erbij wil voegen)

Wat moet je doen om kans te maken op dit pakketje?
♥ Een reactie achterlaten bij deze post, door drie vragen te beantwoorden;
1. Waarom heb je aangemeld voor deze weblog?
2. Wat vind je van de layout van deze weblog?
3. Geef 1 kritiek puntje (geen kritiek, geef dit dan aan!)
♥ Volger worden van onze weblog Vestywo
♥ Ben je een stille volger en wil je toch graag kans maken op dit pakketje, stuur dan een mailtje naar vestywo@hotmail.nl
♥ Like onze F.acebook-pagina

~~~~~~~~

De uitslag is zaterdag, 10 mei 2014!
Houd deze dag dus goed in de gaten als je mee gedaan hebt met deze Give-Away.

De foto hieronder mag je gebruiken om deze Give-Away te promoten op je weblog/e.d.


Wil je kans maken op twee pakketjes?
Ga dan naar onze F.acebook-pagina en zie daar wat het andere pakketje inhoud.

We wensen jullie een fijn weekend toe.

Lieve-Groetjes,
♥Verie♥

7 opmerkingen:

  1. Leuk ik wil wel mee doen.
    Ha waarom ik je ben gaan volgen. Volgens mij was ik één van de 1e.
    En misschien wel met een zetje van mij ben je zelf een blog begonnen!!! Daarom vond ik het zo leuk om je gelijk te gaan volgen (1)
    Maar eh 3 jaar dat betekend dat ik ook maar weer eens iets op touw moet zetten want dan doe ik het ook al weer 3 jaar..... Nog niet over nagedacht.
    (2) De opzet is speels wat als je je blogjes trouw leest gewoon goed bij je past.
    (3) Als ik dat toch een kritiek puntje mag leveren!!! dan zou ik persoonlijk voor een iets grotere letter kiezen.... en verder helemaal geen kritiek ga zo door.
    Nou veel succes met de komende drukke week en het kiezen van de winnaar.
    (ik zal trouwens ook even naar je FB pagina gaan.)
    Groetjes,
    Nelleke
    nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat we dezelfde hobby hebben, heb ik me destijds aangemeld op je blog. Lekker inspiratie opdoen bij elkaar en het delen. Je stijl past goed bij die van mij en spreekt me aan. De Layout is mooi rustig, mooi lettertype en de banner vind ik geweldig.
    Kritiek heb ik echt niet!
    Ps: bedankt voor je verrassing, kreeg 'm vandaag met de post, lief!
    lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super give away! Ik ben je gaan volgen nadat je reactie bij mij had geplaatst...ik heb toen kijkje bij jou genomen en de sfeer sprak je direct aan. Ik vind je blog er mooi verzorgd uitzien; leuk met je eigen label op de foto's enzo. Als kritischpuntje...het lettertype wat vrij klein is om te lezen . Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke give away! Volgen doe ik je al een hele poos en ook je FB-pagina 'vind ik leuk' Een inspirerend blog, waar ik altijd veel plezier aan beleef! De layout past prima bij de stijl van alle mooie spullen die je elke keer weer maakt en met ons wilt delen. Kritiek... dat vind ik wel een lastige... misschien te weinig posten plaatsen ;) zodat we met nog meer posten, nog meer kunnen genieten... Alvast gefeliciteerd met je 3-jarig jubileum en ik hoop hier nog vaak een bezoekje te mogen brengen.

    Fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik wil aankomende week de nieuwe WLS kopen maar dan waag ik eerst hier een gokje hihi
    Allereerst van harte alvast met je 3 jarige jubileum!
    Waarom ik je ben gaan volgen?
    Omdat jij als eerste bij mij een lieve reactie achterliet en toen kwam ik op jouw blog en wauw vond ik het zo gaaf al die leuke ideeën dat ik ben gebleven ;-)
    Het ziet er allemaal erg overzichtelijk uit op je blog en ik smul van je foto's.....
    Zo krijg ik ook weer ideeën....dusse thanks ;-)
    Kritiek heb ik niet dus die kan ik niet geven......wel complimenten.....voor een waanzinnig blog!
    Fijn weekend Verie en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil wel graag meedoen, met je give-away. Ik ben zelf grote fan van WLS, en deze heb ik nog niet. Dus waag ik een kansje.
    Waarom ik je ben gaan volgen? Ik volg je nog maar een klein poosje, omdat ik zelf nog niet zolang in blogland ben. Maar je blog ziet er gewoon zo geweldig mooi uit. Leuke ideeën...En je layout is gewoon ontzettend mooi. En kritiek.......helaas dat heb ik niet. Ga gewoon zo door. Ik kijk naar je uit.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik volg je natuurlijk al een tijdje zoals je weet. Je hoeft wat mij betreft niets te veranderen aan je blog hoor, ik lees het met veel plezier. Eerlijk gezegd weet ik niet eens meer hoe ik bij jouw blog ben uitgekomen, maar de kans is groot dat het is geweest door één van je lieve reacties op ons eigen blog, Ga vooral lekker door met wat je doet.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!