maandag 22 oktober 2012

Stoeltje gepimpt!

Naar een lange zoektocht op MP heb ik toch gevonden wat ik zocht.
Een stoel: Oud, Hout, Stoffenzitting en Brocant!!
(het is geen plaatje dat weet ik, maar het resultaat mag er zeker zijn!)

Dit stoeltje had alles wat ik wilde en ja,.. ik kan weer heerlijk aan de slag met een blikje verf en een kwast! (gebruikte verf voor dit stoeltje van Karwei, Engels Roze)
De verf is opgedroogd en we kunnen met de stoffenzitting beginnen.
Welke stof wil ik eigenlijk? Ik had nog geen idee en ben m`n stoffenbox maar eens gaan bekijken. Het stofje moest een roze tint hebben, dus het eerste stofje vond ik wel wat, maar ja wat er dan kan gebeuren..het vloekte echt bij de rest! Dus, die werd het niet. Verder gezocht en toen vond ik wat ik zocht, een roze stof met roosjes. Helaas natuurlijk weer te weinig, maar naar veel spelden geprikt te hebben is het toch een leuke stoffenzitting geworden met in het midden een kantje.
De stoelen even op de rij, hoe het er eerst uit zag, de tweede met het stofje en de derde !!!

Het resultaat:


Achterop de stoel een tekst geplakt met; `La Maison`.

Fijne zonnige dag nog en,

Lieve-Groetjes,
Verie


2 opmerkingen:

  1. ziet er super uit zeg heb je weer mooi gedaan en voor een leuk prijsje mooier kan het niet ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi

    ik zag dat je je had aangemeld op mijn blog dus ben ook even bij jou komen kijken, wat leuk zeg.....nog helemaal nieuw..maar wat creatief..leuke stoeltjes zijn het he!?
    En wat heb je ze leuk bekleed met een schattig stofje <3

    Leuk ik ga je ook volgen

    Lieve groetjes
    Caby

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!